Блог E-Lavka UA

Магазин на Prom VS Власний інтернет-магазин

Prom.ua - це популярна платформа, що об'єднує багато інтернет-магазини та продавців з великим потоком покупців. Це дозволяє вашим товарам миттєво дістатися до широкої аудиторії, що може призвести до зростання обсягу продажів.

З Prom.ua працювати вкрай зручно. Платформа надає готові інструменти для опрацювання замовлень, оплати, доставки та інших аспектів продажу. Чимало споживачів покупають на Prom.ua через високий рівень довіри.

Проте існують й певні недоліки використання Prom.ua:

  • Платформа може вже налічувати сотні або навіть тисячі інших продавців із вашої ніші, та алгоритми Prom.ua поставлять ваші товари на кінець черги. Тоді вирішальними стають бюджет та "хитрощі" з відгуками та фейковими покупками. Отже, якщо ви думаєте, що до вашого інтернет-магазину на Prom.ua одразу після реєстрації надійдуть клієнти, це не так.
  • Контент має ключову роль. Для Prom.ua необхідно створювати докладні описи, надавати якісні фотографії, підбирати ключові слова та докладно проробляти характеристики товарів.
  • Ви обмежені в налаштуванні дизайну та брендування свого магазину, що ускладнює впізнаваність вашої компанії.
  • Prom.ua стягує комісію з кожного продажу, особливо в популярних категоріях, вона іноді сягає понад 15%. Це впливає на ваш прибуток та конкурентоспроможність товарів.
  • Ви залежите від правил та політики платформи, що обмежує вашу свободу дій. Якщо Prom.ua змінить умови або політику, це може вразити ваш бізнес.
  • При запуску рекламних кампаній та SEO-оптимізації, ви також вкладаєте кошти в саму Prom.ua.

Порівняємо з власним інтернет-магазином:

  • Ви маєте повний контроль над дизайном, функціональністю та брендуванням. Унікальний дизайн та сервіси можуть виділити вас серед конкурентів.
  • Ви не сплачуєте комісійні сторонній платформі, отже, зберігаєте більший обсяг прибутку.
  • Усі вкладені кошти в SEO, рекламу, контент та підвищення довіри клієнтів є інвестиціями в ваш власний ресурс, а не чужу платформу.

Ми готові допомогти вам зі швидкою міграцією вашого магазину з Prom.ua на вашу власну платформу. Український виробник Фламінго-Текстиль мігрував на свій інтернет-магазин з 11500 SKU і вони мають вже 2 канали збуту.